nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Categorieën

Speciaal…. is bij DC Computers heel normaal!

0

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Els - 01/12/2017 om 16:37

Afgelopen week begint mijn muis kuren te vertonen. Internet geraadpleegd - zou hardwareprobleem, maar net zo goed software-probleem kunnen zijn. Misschien kan André inloggen? André gebeld, zoals zijn slogan luidt. 'Heeft geen zin', is het antwoord, 'want dan neem ik de muis over.' Natuurlijk - had ik ook zelf kunnen bedenken. Maar wat dan? Koop maar een nieuwe, incl. een zendertje, was het advies. Zo gezegd zo gedaan. Kom thuis en de muis werkt perfect. Alleen, toch niet onbelangrijk: nu werkt het toetsenbord weer niet. De voicemail van André ingesproken: 'Moet ik nu ook een nieuw toetsenbord kopen?' Hij belt terug: nee, we hebben allebei niet doorgedacht: oude zendertje en toetsenbord zijn een setje, zoals nieuwe muis en nieuw zendertje dat ook zijn. Dus oude zendertje erbij geplaatst en alles is oké. André vroeg geen cent voor dit advies, maar zo hou je wél je klanten!

NoRemorse - 22/06/2016 om 16:56

Computer bij Media Markt NL gekocht , gaat net binnen de garantie stuk, ik lever de klachten aan ( rook en overkoeling plus niet kunnen upgraden naar windows 10). Zeggen ze dat het opgelost is met 2 maanden extra garantie. Binnen een half jaar reset het complete systeem zich weer naar windows 8.0, kan het weer niet upgraden. Dus wat nu te doen? Ik breng hem naar DC Computers waar ik keurig te woord wordt gestaan en serieus wordt genomen, blijkt dat de slot van de videokaard op het moederboord stuk is ( ik had gevraagd er naar te kijken bij de Media Markt). Ben ik nu 180 Euro verder en is het opgelost in 3 dagen ipv van de 3.5 weken die de Media Markt nodig had om iets NIET op te lossen. Zeer tevreden klant. Dankjewel André Schindeler voor de snelle oplossing en het aanpassen van de USB-poorten zo snel zodat alles weer lekker snel werkt!

marina - 26/02/2016 om 12:51

Afgelopen dinsdagavond laptop gecrasht.. zomaar inene een zg. "vastloper" en vreemde meldingen.. Wat ik ook probeerde het lukte me niet meer om hem op te starten.. Met de handen in het haar, want wat nu?? na wat zoeken in de buurt, André gevonden.
Woensdagmiddag laptop gebracht naar André. Wat bleek? een kapotte harde schijf.. kan gebeuren helaas :-(
De laptop was verder in goede conditie en niet echt verouderd dus zijn reparatie wel waard
Donderdagmiddag kon ik de laptop weer ophalen met een nieuwe harde schijf, opnieuw geïnstalleerd en SSSD (zeg ik dit goed?) echt een aanrader!
heb er zelf niet zoveel verstand van
maar supersnel dat ie is nu! als nieuw
Top André en bedankt voor de snelle service en advies

Lia Gersen - 29/01/2016 om 18:52

Vandaag mijn pc redder in nood op bezoek gehad! Andre. Binnen de kortste keren liep alles weer als een zonnetje ! Dusssss PC niet oké bel Andre' Nog bedankt Andre'

Frank Terpoorten - 22/10/2015 om 10:50

afgelopen maand computer besteld.
bestelling werd snel en goed afgeleverd
grote plus als een bestelling lekker loopt.

bedankt, ik kom zeker terug als ik er nog een zou moeten bestellen

Monique Verwer - 08/10/2015 om 16:05

Eindelijk goed werkend draadloos internet in huis! Na lange tijd soms wel soms niet, 3 dagen helemaal niet dan weer 2 dagen wel, zo irritant. Maar Andre heeft het gefixed, dochters blij, ik blij! Super bedankt.

David - 07/09/2015 om 20:58

Super-systeem voor mij gebouwd. Vooraf goed advies om het meest efficient en doeltreffend systeem voor de laagste mogelijk prijs gegeven. Fantastische behuizing met krachtige inhoud. Dank je wel Andre

 
Pagina 1 van 1